tiistai 20. elokuuta 2013

1a

Tukea kirjoittamiseen

 Valitsin kurssin, koska minulla on vaikeuksia kirjoittaa essee-vastauksia ja muita pitkiä tekstejä. Toivon, että kurssi auttaa minua tekstin suunnittelun ja toteuttamisen kanssa. Sujuva tekstin kirjoittaminen on tärkeä taito, jota tarvitaan kaikkina lukiovuosina, varsinkin kirjoituksia varten on tärkeää opetella kirjoittamaan sujuvasti.
   Omat vahvuuteni kirjoittajana ovat kielioppi asiat. Vaikeuksia minulle tuottavat annetussa aiheessa pysyminen ja siitä laajasti kertominen. Vaikeuksia tuottavat myös luovat tehtävät. Kirjoitan harvoin vapaa-ajallani mitään.
   Kurssia varten suunniteltu tehtävälista vaikuttaa monipuoliselta ja sopivalta. Tarvitsen tukea kaikenlaisten tekstien kirjoittamisessa, joten minulle on varmasti hyötyä noin monen erilaisen tekstin kirjoittamisesta. Tehtävä määrä vaikuttaa aika suurelta, minua huolettaa, että minulla ei ole tarpeeksi aikaa kirjoittaa kaikkia tekstejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti